Znáte SEO nebo PPC reklamu a víte, k čemu slouží?

Není tomu tak dávno, kdy existovala reklama jen v tištěné podobě, následně se rozšířila i do televize a teď jí nejčastěji můžeme naleznout v podobě internetového sdělení. Právě internet, ještě lépe sociální sítě, se staly hlavními platformami, kam se většina firem snaží svůj reklamní obsah umístit. Je to pochopitelné, právě zde totiž nalezneme největší kumulaci lidí. Trh je tak skutečně široký a reklama může mít přesně ten dosah, který je od ní očekáván. Zatímco dříve bylo přeci jenom snazší svůj produkt nebo službu propagovat právě zde, nyní je reklama zpoplatněna takovou měrou, že si jí začínající či menší firmy nemohou dovolit. Televizní reklama zase ztratila dosah, který byl od ní očekáván. Pojďme se ale dnes podívat na dva způsoby, které nejsou ani zdaleka tak finančně náročné a přesto dokáží splnit předpoklady, které se od nich očekávají.

Barevné polaroidy

  • SEO optimalizace pro vyhledávače

Abychom více porozuměli SEO, je zapotřebí si říci, jak internetové vyhledávače vůbec pracují. Podle předem daného algoritmu při vyhledávání upřednostňují spíše starší a více navštěvovanější weby nad nově vzniklými. Což ovšem může mít za následek, že nové webové stránky si budou hledat cestu k zákazníkům jen velmi obtížně. Díky SEO optimalizaci je ovšem možné tuto skutečnost změnit.

Aby se v žebříčku vyhledávání web objevil přeci jenom o pár latěk výše, je zapotřebí práce se správnými klíčovými slovy, optimalizace webu, tvorba zajímavého obsahu či podpůrných PR článků.

Internetový vyhledávač

  • PPC reklama s okamžitým efektem

SEO určit stojí za zvážení, pokud ale potřebujete výsledky okamžitě, možná budete z její účinnosti poněkud zklamaní. V takovém případě se spíše vyplatí placená PPC reklama.

Navíc pomůže i v případě, kdy je vám už tuzemský trh malý a rádi byste expandovali na ten zahraniční. V takovou chvíli se vyplatí sáhnout po PPC reklamě Německo nebo PPC reklamě Rakousko.